Thursday 9 May 2013

I am officially Graduate..yehuuu :D

Assalamualaikum...

hyee!! i am back..back for a long time tak update blog..cua jeling-jeling tue bila last kita update...bulan JANUARY...uishh lama tue..

Officialy rinie tanggal 9 Mei 2013...mengishtiharkan saya Nurerlyza syazianty bt azahar are graduate form KPTM under UITM...selama 2 tahun setengah..alhamdulilah..syukur ya Allah..amin ya rabba na almin..tamat sudah perjuanganku untuk mendapat segulung diploma..banyak sangat dugaan n ujian yang ditempuhi sepanjang bergelar seorang pelajar..namun apa yang terjadi..anggap sebagai pengalaman yang mematang kan diri kita..hehe..Terima kasih yang tak terhingga buat kawan2x yang sudi melayan karenah ku...buat papa n mama yang always support me..lecturer yang tak jemu2x mengajar budak seksyen 22 yang nakal nieh..terima kasih semuanyaa..TERIMA KASIH..

Sepanjang nie bermacam2x pengalaman pahit manis...paling best dapat budak kelas yang superr duper Awesome!! yes!! seriusly they are awesome..Ouhh...RINDU MEREKA..Setianyaa aq pada seksyen 22..dari sem satu sampai  abesh sem..walaupun bertukaq2x owg..tapi mereka semuanya Awesome!! Disana banyak yang aq belajaq...belajaq mengenali erti persahabatan...susah senang kita bersama..kerna kita hanya ada mereka..disaat kita berjauhan dengan ibu bapa serta keluarga..Terima kasih Sahabat :)

Akan ku erat kenangan kita di haty seErat yang mungkin..Ouhyea..Bagi yang dapat result yang Gempak..kowg mmg Awesome!! bagi yang tak..jangan sedih2x..kowg AWESOME jugak..cuma masing2x ad rezeki masing2x..Rezeki Allah berikan untuk setiap umatnyaa berbeza..jangan kita terlalu merendah diri..percaya laa caturan Allah itu sangat cantek..yang penting kita jangan mudah lupa padaNya..sentiasa berdoa dan berusaha..InsyaAllah segalanya dipermudahkan..Amin :)

Okey laa..dah tak taw uhh nak merepek apa dalam blog nieh..idea dah keringg...huhu...Kawan-kawan sehingga berjumpa lagi...RINDU dan SAYANG KORANG SEMUANNYA!!! insyaAllah jumpa time majlis Dekan and Konvo nanty :)

Eh..belum abesh lagi...perjuangan masih belum selesai.bulan 9 nieh degree pulak..Gud luck Korang!! 
yang x sambung belajaq..kerja dengan Semangat!! ea..lyza doakan kowg semua success dalam bidang masing2x..kahwin jangan lupa ajakk..*bab melaram kita suka..hehe :P

No comments:

Post a Comment

dah baca jangan lupa komen ea..satu pon jadilah.. :)