Thursday 24 March 2011

What "HE" meant by THat word??

'Erlyza Yikisha,Cause we’ll just see how it goes..Catch me when I fall..Or you’ll need me when I’m not here at all...Miss me when I’m gone again, yeah'
       salam ari niehh lyza nk cter ckit...pasal perkataan kat ats turhh...dya post kan on my wall fb...what he meant by this word....OMG.....i feel something about that word...help3x...apew2x powm lyza x nk larrr syok sendiri kan...or word niehh just a song or wht??? oPSSS....btul kew apa yg lyza ase niehh....lyza ase something larr...word turhh mcm dya nk luahkn something kat lyza....btul kew niehhh???lyza did expected bnda mcm niehh dya bley post...kat lyza(dlm aty suke glerr)sound mcm gedik ckit ann..hahhaa....hntah larr....if btoi larrr...lyza owg yg plingggggg eppy sgt....hpofully larr....my feeling was true....apew2x powm..berdoa larr shja jika dya tue jodoh ku..aminnnn.k larr...x bnyak powm nk cter...just nk bgi taw about that..i will wait..n wait...huhuuhu..daaa....

No comments:

Post a Comment

dah baca jangan lupa komen ea..satu pon jadilah.. :)